onsdag 6 november 2013

...och pågår


ja, inte har jag något annat roligt att visa er idag inte, än "tråkiga" jobbarbilder.  Ute händer inte så mycket, och inne fortsätter min målning, den verkar aldrig ta slut...ja det kan ju bero på att jag hela tiden kommer på fler objekt som behöver en omgång med penseln så jag får väl skylla mig själv. Idag blir det väggen en sista omgång, ett element samt en stycken skänk, som plötsligt såg lite gul ut emot den nya väggen.
 
Som ni ser har en list slitits bort från altanöppningen, det är maken som "fick för sig" att han skall ha in mysbelysning i form av spotlights där, om jag nu "fick hållas" med min målning. Målningen är nämligen mitt projekt, han tyckte väl egentligen att det inte var så nödvändigt, det är ju inte så där jättelänge sen vi gjorde om i vardagsrummet... Men som ni ser blir fondtapeten kvar, den har jag inte tröttnat på!

Okej, ni får väl ett par söta kattbilder också, det är Dogge som nog tycker jag skall släppa rollern och gosa med honom i stället...
 
Nej, nu måste jag jobba =)  Tjingeling!

6 kommentarer:

  1. Så fint det blir hos dig! Jag håller också på att måla här hemma, vi renoverar den gamla trappan från övervåningen, rätt bra att syssla med sånt nu när det är så trist utomhus, så går tiden lite fortare. Så söt lilla missen är när han gosar med rollerstativet/ Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Det sämsta med att Ska bara... är att det drar med sig en massa annat medan man håller på. Fast i slutändan blir man mest nöjd med att man passade på:) Fint och fräscht blir det!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Om man slapp allt underjobb så skulle jag också gärna vilja måla om lite - även om det inte var så länge sen här heller! Men det är mysigt med lite nytt och fräscht.....

    SvaraRadera
  4. Oj ja, det är inte så kul när det pågår men det kommer bli såå fint! Dessutom har du ju jättemycket hjälp av kissarna:)

    Ha det fint, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  5. Det är väl domino-effekt som sådant kallas, va? ;-)

    Kämpa på.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Fattar inte att du missat "pionträdgården", du gillar ju pioner.....!?
    TREVLIG HELG
    Susie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!